Haarwerken

Werkwijze:
De afspraak kan plaats vinden in de haarwerk studio, Indien u door medische redenen niet naar de salon kunt komen is thuis bezoek of ziekenhuis bezoek volgens afspraak mogelijk . Een intake gesprek is bovendien altijd binnen drie dagen mogelijk en altijd volledig vrijblijvend.
Als u ten gevolge van een chemotherapie een haarwerk of pruik nodig heeft, adviseer ik u ruim voor het begin van de kuur een afspraak te maken. Wij kunnen dan samen alvast de keuze maken welk haarwerk het beste bij u past. Het allerbelangrijkste hierbij is dat u zich prettig voelt.
Mijn werkwijze bestaat uit eerst telefonisch contact, een intakegesprek, een vervolgafspraak en eventuele nazorg.

Eerste afspraak / intake gesprek

Tijdens het intakegesprek staan de kennismaking, intake en de eerste persoonlijke haarwerk selectie centraal.Hierbij kijk ik naar uw gezichtsvorm, uw eigen haarkleur en het model.Zit er een haarwerk bij waar u zich goed bij voelt, dan wordt het haarwerk indien nodig aangepast en geknipt tot het gewenste model. Mocht het door u gekozen haarwerk niet op voorraad zijn, dan wordt deze besteld en is binnen 48 uur beschikbaar.In het laatste geval wordt er een vervolgafspraak gemaakt om het haarwerk te passen en te personaliseren.
Tijdens het intake gesprek vul ik samen met u het intake formulier in met belangrijke persoons- en verzekeringsgegevens.

Het intake gesprek is vrijblijvend en gratis.

 

Tweede afspraak

Deze afspraak staat in het teken van passen en het maken van de juiste keuze. Een goede keus is immers een belangrijke stap. Als de goede keus gemaakt is volgt de afwerking. Dit betekent dat we het haarwerk aanpassen aan uw gezicht en wensen zoals u bij een gewoon kappersbezoek ook gewend bent. Tenslotte wordt met u doorgenomen hoe u het beste met uw haarwerk kunt omgaan. Zoals het opzetten en afzetten, al of niet bevestigen, hoe was ik mijn haarwerk, waar kan mijn haarwerk wel of juist niet tegen? Allemaal belangrijke zaken die we met u doornemen. U gaat pas de deur uit als u volledig tevreden bent.

Reserveren: afhankelijk van uw situatie is het mogelijk uw haarwerk te reserveren tot het moment dat u het nodig heeft.

Tip: vraag als het mogelijk is een familielid, vriend of vriendin mee om u te steunen bij deze vaak moeilijke en emotionele beslissing

 

Mogelijkheid tot reserveren

 

Het is mogelijk voor een periode van minimaal 3 weken en maximaal 6 weken een haarwerk te reserveren.

Levertijden

 

De levertijden voor een confectie haarwerk indien niet op voorraad is maximaal 2 werkdagen 

 

Kosten en verzekering

 

De basis zorgverzekering vergoedt een pruik tot een bepaald bedrag en soms vergoedt de aanvullende verzekering nog extra. ANKO erkende haarwerkspecialisten hebben afspraken gemaakt met zorgverzekeraars, waardoor zij voor je kunnen declareren. De vergoeding wordt dan in mindering gebracht op de totaalprijs van de pruik.

 

Nazorg

Als het haarwerk toch niet helemaal naar wens is, of als er een kleine reparatie nodig is, kunt u altijd snel terecht om uw haarwerk kosteloos aan te passen.

 

Sevilshaarwerken hanteert de volgende garantie bepalingen:

 

 

  • 6 maanden garantie op de door haar geleverde haarwerken. Deze garantie is van toepassing op fabrieks en materiaal fouten.
  • Sevilshaarwerken zal eventuele klachten of fouten zo spoedig mogelijk en naar vermogen herstellen.
  • de garantie gaat in op de datum van afname/factuurdatum
  • haarwerken die geknipt of gedragen zijn, kunnen nooit door Sevilshaarwerken worden terug genomen.
  • haarwerken dienen met de hand worden gewassen in koud/lauw water en met de daarvoor geadviseerde verzorgingsproducten.
  • Indien gebruik- of onderhoudsvoorschriften van Sevilshaarwerken niet worden opgevolgd of veranderingen aan de haarwerken worden aangebracht, vervalt iedere vorm van garantie.

Klachtenprocedure

U kunt altijd bij ons terecht met eventuele klachten, deze worden zorgvuldig door ons behandeld. Als het voor ons mogelijk is de klacht zelf op te lossen,doen wij dat onmiddellijk, terwijl u er op wacht, of als daar op dat moment geen tijd voor is, binnen 2 werkdagen.

Mocht de fout bij de leverancier liggen,dan wordt het haarwerk, na overleg met de betreffende leverancier, direct ter reparatie retour gestuurd. Er wordt altijd naar gestreefd om het haarwerk binnen 6 weken weer terug te hebben. Natuurlijk is dit voor u kosteloos, tenzij uw klacht een gevolg is van een verkeerde behandeling van uw kant.

Sevilshairplace is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging. Heeft u een klacht waar u met ons niet uitkomt, dan kunt u bij De Geschillencommissie terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en een ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.

Meer informatie en de Algemene Voorwaarden vindt u op: www.anko.nl

Garantie en service

 

Om u als klant extra zekerheid te geven zijn wij aangesloten bij de ANKO. (Algemene Nederlandse Kappers Organisatie). Sevilshaarwerken beschikt niet alleen over het ANKO Haarwerk Specialist keurmerk, maar is ook aangesloten bij de geschillencommissie, lees voor meer informatie de ANKO voorwaarden of lees hier de klachtenprocedure. Hierdoor heeft u als consument de garantie dat onze diensten voldoen aan de eisen die zijn opgesteld door onze branche vereniging en erkend worden door zorgverzekeraars.